WA = Wellness Advocate (Distribuitor) ;
WC = Wholesale Customer (Consumator) ;
PM = Preferred
Member** (**PM – acest tip de cont nu mai este disponibil)
WA = Wellness Advocate (Distribuitor) ;
WC = Wholesale Customer (Consumator) ;
PM = Preferred
Member** (**PM – acest tip de cont nu mai este disponibil)
LRP = Loyalty Rewards Program (Program de Recompensare a Loialitatii)
Pentru clientii domiciliati in SUA, in momentul accesarii Biroului Virtual mydoterra.com, WC o sa
vada un buton in coltul din dreapta sus, denumit “Become a Wellness Advocate”. Prin accesarea lui, si
acceptarea conditiilor contractuale specifice WA contul lor o sa fie upgradat imediat.
Pentru clientii domiciliati in Europa, upgrade-ul contului se poate face prin telefon sau e-mail.
Titularul de cont trebuie sa contacteze echipa din Call Center pentru a solicita modificarea contului din WC in WA.
Daca ai un cont de tip WA care nu are niciun downline (persoana inregistrata sub tine), poti sa soliciti schimbarea contului WA in cont WC. Citeste urmatoarea intrebare pentru detalii suplimentare.
Un WA, care nu detine un downline (nu are nicio persoana inregistrata sub sine), poate sa-si schimbe contul intr-ul de tip WC in timpul lunii in care se achita taxa de reinnoire membru. Acest proces de schimbare a contului are loc la finalul respectivei luni. WA o sa fie notificat prin e-mail si o sa aiba optiunea de a ramane totusi WA daca doreste.
Da – asa cum am mentionat anterior, un WA fara nicio persoana inscrisa sub el/ea o sa fie schimbat intr-un WC in timpul lunii de achitare a comisionului de roinnoire de membru, cu exceptia cazului cand solicita sa ramana WA.
NU. Acesta este un process automat, asa cum este descries mai sus.
Fiecare persoana (sau cuplu casatorit) are dreptul la un singur cont. Fie un cont de WA fie un cont de WC.
Un membru WC are acelasi discount ca si un membru WA si modul de operare in platforma virtuala (Biroul Virtual – VO) este unul mai simplist.
Daca un membru WA decide sa nu inscrie pe nimeni sub el/ea, el o sa devina WC in timpul lunii de achitare a taxei de reinnoire membru. Exista totusi optiunea ca un WA sa notifice ca nu doreste acest proces sa aiba loc, astfel incat sa ramana WA.
Un membru WC contribuie la echipa ta in multe moduri similare unui membru WA, plus ca are
urmatoarele avantaje:
• Un WC te poate califica pentru Rank si Bonusuri la fel ca si un WA, inclusiv pentru programele Power of 3 si Fast Start.
• Prin inscrierea in matricea ta de noi membrii WC, poti sa-I diferentiezi mai usor in Biroul Virtual si sa-i clasifici in “consumatori” si “distribuitori”, astfel incat sa poti sa-i asisti mai bine in functie de nevoile lor si ale tale.
• Membrii WC care isi upgradeaza conturile in WA in termen de 90 de zile de la data inrolarii lor, vor beneficia de inca 14 zile perioada de gratie in care poti sa le schimbi Sponsorul.
O sa primesti un e-mail de fiecare data cand cineva din downline-ul tau isi upgradeaza contul din WC in WA. De asemenea, poti sa observi aceasta modificare si prin intermediul Biroului Virtual.
DA. Un membru WC are acces la optiunea “Message Center” pentru a receptiona si raspunde la message de la Upline-ul sau.
Optiunea de Preferred Member a devenit inactiva. Conturile celor care sunt in prezent PM, o sa devina treptat conturi WC sau orice alt tip de cont disponibil la acel moment, in functie de optiunile lor.
Conturile de tip WC o sa apara colorate in VERDE. Forma o sa reflecte setarea LRP-ului – ca in cazurile conturilor de tip WA.
Clientii de tip WC nu detin abilitatea de a inrola alte persoane, drept urmare ei nu pot sa aiba acces la un website-replica a site-ului mydoterra.com.
Tipologia contului de tip WC este special create pentru acei clienti care doresc sa utilizeze produsele dōTERRA pentru consumul propriu. Clientii de tip WC trebuie sa-si upgradeze contul intrunul de WA ca sa poata sa revanda produse dōTERRA si sa-si dezvolte un downline / business. (de retinut ca in prezent, pentru Europa, nici clientii de tip WA nu au dreptul de a „re-vinde” produsele dōTERRA, din motive ce tin de legislatia fiscala aferenta Uniunii Europene si/sau a tarii de resedinta)
Un membru isi pastreaza ID-ul cand isi upgradeaza contul, inclusive statusul LRP (nivelul de %) si punctele din programul LRP.
Comisioanele din programul Fast Start sunt achitate pentru primele 60 de zile de la data inregistrarii in sistem a noului membru, indiferent de tipul acestuia (WC sau WA).
In unele cazuri particulare, un WC poate sa fie transferat intr-o pozitie de tip WA. Daca pozitia vizata este plasata sub acelasi Enroller, atunci este posibil sa li se aprobe solicitarea de transfer de catre Dep. Placements.
Membrii cu cont de tip PM sunt contactati pentru a se identifica o solutie oportuna de transformare.
NU. Un membru poate sa utilizeze avantajul ofertei “Upgrade – 90 de zile” doar o singura data. Persoana care i-a inrolat (Enroller-ul) o sa aiba optiunea de a-i muta doar in primele 14 zile de la data inrolarii. Enroller-ul o sa mai primeasca inca o data aceasta optiune, pentru acei membrii de tip WC care si-au upgradat contul intr-unul de tip WA dupa cel putin 90 de zile de existenta in sistem ca si WC. Aceasta optiune insa nu o sa oferita iar daca un membru WA solicita sa redevina WC si pe urma iar cere sa devina WA.
Un membru de tip WC poate sa fie plasat sub orice alt membru de tip WA, inclusiv sub contul Enroller-ului.
– nu ezitati sa ne contactati –