doTERRA oferă planuri de compensare excelente pentru a face față unei game variate de obiective. Folosind Programul de Recompensare a Loialității (LRP), aceste planuri de compensare pot fi aplicate în mod optim. Este posibil să fi auzit despre acest proces, însă fără a-l înțelege pe deplin. Acest articol are scopul să clarifice mai mult acest subiect.

Ce reprezintă Programul de Recompensare a Loialității (LRP)?

Programul de Recompensare a Loialității (LRP) doTERRA este un program îți permite să acumulezi credite pentru produse gratuite, pe baza cumpărăturilor lunare efectuate în cadrul programului. În calitate de participant la Programul de Recompensare a Loialității, vei începe imediat să acumulezi credite pentru produse, care pot fi utilizate pe post de bani pentru cumpărarea de produse doTERRA . Cu cât participi de mai mult timp, cu atât poți obține mai multe credite – până la 30% din valoarea totală a cumpărăturilor tale din cadrul Programului de Recompensare a Loialității!

Care sunt beneficiile LRP?

În calitate de membru al Programului de Recompensare a Loialității, vei primi puncte pe care le poți folosi pentru produse gratuite. În plus, dacă realizezi o comandă LRP ce atinge 125 PV (Volum personal), între data de 1 și 15 a lunii, te vei califica pentru clubul „Produsul lunii”. Clubul „Produsul lunii” reprezintă o promoție permanentă cu un nou produs gratuit în fiecare lună! În calitate de membru al Programului de Recompensare a . Loialității, te poți califica și pentru mai multe oportunități de a obține comisioane

Ce includ Creditele LRP?

  • Livrare automată și fără griji a produselor doTERRA pe care le folosești în fiecare lună
  • Primești până la 30% din valoarea PV a comenzii tale LRP lunare sub formă de credite pentru produse
  • Folosești creditele LRP pentru produse pentru a comanda produse doTERRA
  • Libertatea de a aduce modificări la comanda ta LRP până în ziua precedentă datei livrării lunare
  • Un mod convenabil de a-ți atinge PV lunar și cerințele de calificare pentru bonusuri
  • Stimulent de loialitate puternic pentru noii clienți și consultanți pe care îi sponsorizezi personal
  • Poți vizualiza și utiliza punctele tale de recompensare a loialității online, în cadrul biroului tău administrativ mydoterra.com
  • Livrarea comenzilor LRP poate fi setată în orice zi din intervalul 1-28 al lunii

De ce nu s-a prelucrat comanda mea LRP

  • Data de început este stabilită la un moment viitor
  • Numărul de lot este incorect sau nu se potrivește cu data de lansare/început
  • Există unul sau mai multe articole în comanda în așteptare
  • Există unul sau mai multe articole care au numere SKU incorecte/depășite
  • Șablonul a fost deja generat pentru luna respectivă
  • S-a încercat prelucrarea unei comenzi LRP, însă cardul de credit a fost respins.
  • O persoană și-a schimbat data LRP la data actuală sau a setat data de prelucrare în aceeași zi în care aceasta a fost creată (de exemplu, pe data de 8 a setat data LRP pentru data de 8)

Transport LRP

Programul de recompensare pentru cheltuielile de transport (SRP) ajută un consultant sau un client să câștige puncte pentru produse gratuite, care pot fi utilizate pentru comenzile de achiziție. Oricare client sau consultant poate obține puncte în cadrul Programului de recompensare pentru cheltuielile de transport (SRP) în 3 moduri:

  1. Prin realizarea unei comenzi online
  2. Prin efectuarea unei comenzi în cadrul Programului de recompensare a loialității (LRP) sau a unei comenzi de înscriere
  3. Prin efectuarea online a unei comenzi LRP sau de înscriere.

Comandă online: 50% din punctele SRP posibile

sau

Comandă LRP/de înscriere: 50% din punctele SRP posibile

sau

Comandă LRP sau comandă de înscriere online: 100% din punctele SRP posibile

Comenzile online sau automate realizate de un consultant sau un client vor primi 50% din punctele posibile din Programul de recompensare pentru cheltuielile de transport (SRP).

Oricare comandă din cadrul Programului de recompensare a loialității (LRP) sau oricare comandă de înscriere realizată prin intermediul liniei noastre de servicii pentru membri va primi 50% din punctele SRP posibile.

Dacă o comandă din cadrul Programului de recompensare a loialității (LRP) sau o comandă de înscriere este realizată online*, consultantul sau membrul va primi 100% din punctele SRP posibile.

Pentru livrarea standard, poți obține până la 7 SRP, iar pentru livrarea Premium, poți obține până la 9 SRP.

*O comandă online sau automată este o comandă realizată de un consultant sau client online prin intermediul biroului administrativ (back office), aceasta nefiind gestionată de un agent de servicii clienți.

Aveți mai multe întrebări? Clic aici pentru a afla mai multe!

Termeni și condiții

Comandă LRP lunară minimă de 50 PV pentru a obține credite pentru produse

Comenzile de cel puțin 1 PV* vor menține atât nivelul în cadrul Programului de Recompensare a Loialității (%)†, cât și punctele acumulate anterior

Nu există nicio limită lunară maximă de credit acumulat

Creditele pentru produse expiră la 12 luni de la data emiterii

Creditele pentru produse pot fi utilizate numai pentru a cumpăra produse cu PV integral

Creditele pentru produse pot fi utilizate prin comandă telefonică la Call Center sau online, în căruciorul de cumpărături

Comenzile plătite cu puncte nu au PV

Se va aplica o taxă de 2£ pentru fiecare comandă alături de costurile de transport și desfacere

Înainte de a putea utiliza punctele, trebuie să fii participant la LRP de 60 de zile

Toate creditele pentru produse și procentele vor fi anulate imediat dacă anulezi înscrierea la LRP

Creditele pentru produse nu pot fi preschimbate în bani și sunt netransferabile

Anularea comenzii LRP trebuie să se facă prin telefon, apelând departamentul de servicii pentru membri la numărul +44 2033180064

* Comenzile LRP trebuie să depășească 50 PV pe comandă pentru a obține puncte de recompensare.

† Comenzile LRP trebuie să depășească 50 PV pe comandă pentru a avansa la nivelul următor (%) în cadrul Programului de Recompensare a Loialității.